a Dr Zambry Rakam Selamat Hari Raya Aidilfitri ~ zambry.my

Wednesday, July 23, 2014

Dr Zambry Rakam Selamat Hari Raya Aidilfitri

YAB Menteri Besar, Dato' Seri Dr Zambry Abd Kadir mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada umat Islam di negeri ini dengan harapan semoga mereka sentiasa berada dalam keadaan baik dan selamat.
Beliau juga menasihati umat Islam yang sedang bersiap sedia untuk pulang ke kampung halaman masing-masing supaya berhati-hati di jalan raya.
"Pastikan pergerakan apabila mula meninggalkan rumah, mereka sentiasa berada dalam keadaan baik dan jangan tinggalkan sebarangan barang berharga bagi mengelak berlakunya kecurian.
''Demikian juga apabila mereka masuk ke dalam kereta untuk pulang ke destinasi masing-masing, kita mengharapkan supaya mereka dapat memandu dengan selamat sehingga sampai ke kawasan destinasi masing-masing.
''Dengan itu saya doakan agar semua pemandu, semua anak-anak rantau yang akan pulang ke kediaman masing-masing berada dalam keadaan selamat dan sampai ke destinasi masing-masing," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan Exco di Bangunan Perak Darul Ridzuan Ipoh pada Rabu.
Dr Zambry juga menzahirkan ucapan yang sama kepada media masa di atas sumbangan mereka selama ini bagi menjayakan misi dan visi menjadikan negeri Perak sebagai negeri aman, makmur dan membangun dengan jayanya.
''Selamat Hari Raya Aidilfitri'' kata Dr Zambry.

0 comments:

Post a Comment